Mászásoktatás
Rólunk

Szeretnék megosztani veled néhány részletet magunkról, az oktató csapat tagjairól és az oktatási filozófiánkról. Elkötelezettek vagyunk az új generációs mászás világának kibontakoztatásában, ami azt jelenti, hogy most már a hegyek szeretete nem kell, hogy kötelezően magában rejtse a szükségtelen veszélyt és elérhetetlenséget, pusztán az izgalmas kalandot! Célunk közelebb vinni az érdeklődőkhöz az eddig rétegtevékenységként deklarált outdoor sportokat, hogy ők is megláthassák ennek a fantasztikus világnak a szabadságát és szépségét, amibe mi is beleszerettünk anno.
Mindezt pedig elkötelezett szakmaisággal, professzionalitással és a lehető legbiztonságosabb módon tesszük úgy, hogy közben have fun! 2019-ben kezdtünk oktatni, mindannyian a Magyarországon elérhető legmagasabb végzettséggel rendelkezünk , okleveles hegymászó sportedzők és sürgősségi szakemberek vagyunk. Csapatunk tagjai egy évtizede foglalkoznak hegy és sziklamászással, jellemzően hazai sziklafalakon, Tátrában, Erdélyben, az Alpokban és a szívünkhöz legközelebb álló Kaukázusban. Ami kezdetben hobbiként indult, kinyitotta előttünk a világot, láttuk a trendeket, az izgalmas újításokat, és hogy bárhol is élnek az emberek, szeretik a hegyeket. Ezért is hoztuk létre az egyesületünket, hogy mindezt közelebb hozhassuk az érdeklődőkhöz olyan módon, ami kellő biztonságot és tapasztalatot ad a mielőbbi önálló mászásokhoz és felfedezésekhez. Tekintve, hogy csapatunk minden tagja felsőfokú szakképzéssel vagy diplomával kvalifikált, a hazai mentésben dolgozó szakember, így képzéseinket néhány éve bővítettük a Magyarországon unikális , gyakorlatorientált hegy és sziklamászó elsősegély képzésekkel is, így az egyesület keretein belül úgy gondoljuk, a biztonságos mászás minden spektrumát le tudjuk fedni.
Azért hoztuk létre az egyesületünket, hogy mindezt a szemléletet képviselve mindenkihez eljuttathassuk a fenti filozófia szabadságát és a mászás határok nélküli szeretetét.

Bence

Bence vagyok, közel egy évtizede foglalkozom mászással, amit az oktatótársaim által ismertem meg. Először hobby szinten foglalkoztam ezzel, ami később szinte életformámmá vált. Így jött az ötlet, hogy én is elvégzem a szükséges tanfolyamokat, képzéseket az oktatáshoz. A szürke hétköznapokban jómagam is az egészségügyben dolgozom, amit tökéletessen tudok kamatoztatni ebben a világban is. Az elmúlt évek alatt volt szerencsém Európa szerte számos országban megfordulni, szép tájakon hegyet és sziklát mászni különböző formákban, remek igaz emberekkel megismerkedni. Kész vagyok átadni a tudást és segíteni elkalauzolni azokat ebben a világban, akik nyitottak eme tevékenységek iránt!

The Mass

Gábor

Sziasztok! Én Gábor vagyok, okleveles hegymászó sportedző, mentőtiszt. Több mint egy évtizede dolgozom a sürgősségi ellátásban és foglalkozom hegy és sziklamászással. 2019 óta kezdtem oktatni, jellemzően a dedikáltan hozzánk tartozó hegyi és túrázó elsősegély tanfolyamok keretein belül, valamint via ferrata, sziklamászás és magashegyi képzésekkel is foglalkozom. Mindezek mellett én szervezem az egyesület működését és a képzéseket, tehát vélhetően ha írsz nekünk vagy felhívsz bennünket, velem fogsz beszélni 🙂

The Paramedic

Dávid

A sziklamászással 17 éves koromban találkoztam először. Ekkor még barlangásztam és annyira magával ragadott a kötéltechnika hogy annak minden válfajába igyekeztem beleásni magamat. A kezdeti termi mászásokból hamar a sziklára szabadultunk és az első többkötélhosszas mászás után éreztem hogy nincs megállás. A folyamatos felfedezések a magashegységekbe hívtak ahonnan visszaültem az iskolapadba hogy hegymászóedzői képesítést szerezzek. A folyamatos kalandvágy mellett a mászás "uralásának" gyakorlása és oktatása lett az új célom.

The Ropemaster

Csabi

2008 óta dolgozom az Országos Mentőszolgálatnál, 2014 óta Mentőtisztként. Szívemhez legközelebb a természet a túrák és a Via Ferráták állnak. Nagy szerelmem a videózás, video szerkesztés. Célom a csapat tevékenységét a videókon keresztül bemutatni, ennek érdekében folyamatosan képzem magam, hogy a lehető legmagasabb szinten tudjam az emberek képernyőjére varázsolni e sport és a természet varázsát